Tuesday 27 October 2020

Hati Paling Kejam Di Dunia


PUISI : Hati Paling Kejam Di Dunia
 


Hujan Tidak Turun
Perahu Bergerak Perlahan
Musim Bunga bukan Tanda Lumut Lama Yang Lembut
Musim Yang Begitu Segar
Menulis Dalam Waktu Yang Agak Lewat
Secara Tiba-Tiba Terasa 
Saya Tidak Akan Mengirim Kepada Sesiapa
Malam Yang Masih Suam
Langit Yang Gelap Dan Curam
Saya Masih Dahagakan Impian Saya
Mengingati Kisah Silam
Saya Takut Dengan Mimpi Saya
Suara Dan Kesejukkan Dapat Dirasai
Siapakah Yang Mabuk
Kehidupan Yang Tiada Arah Tuju
Jalan Lain Tentang Kehidupan Dan Kematian
Hanyalah Tubuh Badan Yang Kecil
Inilah Hati Yang Paling Kejam Di Dunia.

No comments:

My Journey's Join Rare Camp Trip

 My Journey's Join Rare Camp Trip 01/2024 + Hiking Maragang Hill Salam ukhuwah buat semua, kali ini saya nak berkongsi pengalaman percut...